sobota, 23 stycznia 2016

Zimowo?

W trakcie robienia makijażu zmieniła mi się kompletnie koncepcja, Breccia miała mieć czarne włosy a Cuprit białe, ale chyba jednak zrobię odwrotnie ;)
W aktualnym makijażu kojarzy mi się ze Śnieżką, stąd śnieżna sesja.
Szkoda tylko że u mnie jest błoto zamiast śniegu. Chyba nigdy nie wybiorę się na sesje w plenerze, z resztą z tym aparatem/telefonem, który wie co to ostrość tylko z teorii, to i tak nie miałoby sensu.

Kilka zdjęć z tej improwizowanej "sesji"






5 komentarzy:

  1. Ależ ona jest pięknaaaaaaa :OOO Po prostu wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zjawiskowa, bardzo podoba mi się jej klasyczna uroda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. niesamowita klasyczna ślicznotka...

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowita jest, prawdziwa księżniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna i lalka i jej włosy i cała sesja :) najbardziej podobają mi się trzy ostatnie fotki...

    OdpowiedzUsuń